Seleccionar página

Comunicat del Club

abril 27, 2020 20:00
Por: La Junta Directiva

Des de la Junta de Algetenis i esperant que tots estigueu be de salut, volem informar, a vosaltres el socis, sobre les mesures  adoptades en l’actualitat i en properes dates als efectes de les normes a complir davant de l’estat d’alarma al territori espanyol.

Empleats del Club

El empleats del club que desenvolupen principalment les tasques de manteniment i  consergeria, estan, des del 24 de març, inclosos en un ERTO per causa major degut a que el Club com a centre esportiu és una de les activitats que ha de romandre tancada fins noves indicacions.
El manteniment del club està puntualment atès baix la pròpia necessitat que la situació requereix, així mateix estem prevenint la necessitat de l’adequació higiènica de les instal·lacions prèvia a la re-apertura de les instal·lacions quan les autoritats ho permeten.

Actuacions

De les diverses actuacions que han estat duent-se a terme durant els darrers mesos, algunes estan acabades i algunes en procés.
Entre elles, les obres d’adequació de l’edifici i el restaurant en la seua primera fase, remodelació de paraments, il·luminació i impermeabilització de coberta, estan acabades i les que quedaven pendents i que afectaven pròpiament a l’edifici i la seua restauració exterior, al no tindre una necessitat constructiva imminent, queden aplaçades per a quan la situació siga l’apropiada.

El manteniment de la vegetació i arbres està duent-se a terme baix necessitat per l’empresa externa que normalment duu a terme estes tasques.

S’ha realitzat una reparació al centre de transformació d’electricitat per part de l’empresa Serteval consistent en l’actualització de la instal·lació per evitar continuats talls de subministrament, així com la impermeabilització de la coberta de la caseta del transformador.

Al mateix temps es duran a terme reparacions pre-contractades, com són l’adequació del parc infantil, reparació de l’entrada al parking, vallat de la pista 6 de tenis i reparació de l’accés a la depuradora de la piscina.

Assamblees

A la darrera assemblea celebrada es va parlar i explicar la decisió de realitzar les obres al restaurant al edifici principal davant d’altres propostes com la del elevador exterior d’accés a l’edifici principal. La raó d’atendre primer aquesta actuació davant de les altres, com poden ser l’elevador o la reforma dels vestidors de l’edifici principal, és deguda a una necessitat constructiva per a evitar possibles perills de caiguda en part dels paraments del restaurant.

Als precs i preguntes de l’assemblea es va decidir fer una assemblea extraordinària per aprovar la construcció de l’elevador per mig d’una derrama extraordinària que donara la liquiditat necessària per a dur a terme les dues obres (restaurant-edifici i elevador) en un mateix període de temps. Les gestions amb l’empresa instal·ladora i la constructora estan ja en marxa independentment de la realització de l’assemblea extraordinària. Esta assemblea no s’ha pogut fer i es reprendrà la qüestió a la major brevetat possible.

Cap de les propostes encara no dutes a terme han quedat desestimades sinó que s’han aplaçat en el temps i es decidirà en quin moment es reprenen. En concret l’obra de l’elevador és la pròxima obra que es durà a terme i en un principi estava prevista la seua conclusió i entrada en funcionament per a abans de l’estiu, però la situació ha fet que s’haja posposat atenent a raons tant de impossibilitat de reunir-nos per a l’aprovació, com raons d’us de l’elevador previstes davant de les normes actuals de re-apertura de les instal·lacions.

Durant darrera assemblea també es parlà de la necessitat de donar forma a les Normes d’Ús Intern del Club i des de la junta s’està preparant la documentació necessària que detalle unes normes que fins ara no estan recollides en cap document formal a l’abast dels actuals i futurs socis.

Tornejos i esdeveniments esportius

Seguint amb les normes establertes per les autoritats i a l’espera de confirmacions de dates i formes de restabliment de l’ús normal de les instal·lacions, totes les activitats esportives o tornejos estan suspesos.
Anirem informant puntualment en el moment que tinguem mes informació.

Calendari de quotes associatives

La necessitat del manteniment existent així com del futur manteniment higiènic necessari, com l’afrontament de pagaments fixes i d’altres eventuals, les quotes continuaran sent del mateix import i tindran a mateixa periodicitat.
Hem de pensar que el pagament d’estes quotes es necessari inclús en l’estat d’alarma en el que estem ja que el que estem abonant, al fi i al cap, és una propietat de cada soci i no una despesa ocasional.

Re-apertura

Com a punt final, dir que el Club, com a centre esportiu, depèn directament d’unes normes dictades pel govern que complirem amb el terminis disposats.
Tots sabem que serà una de les activitats que més tard tornaran a poder reprendre’s, implicant la possible no apertura, fins que les fases de la “desescalada” ho permeten, de les zones comunes on les mesures de distancia no puguen se garantides (piscina, gimnàs, restaurant, zona paelles).

La Junta Directiva

Temes a tractar

• Empleats del Club
  • Actuacions